Rajin-rajin klik yer

Wednesday, January 5, 2011

2 kasut office yang cantik untuk di jual

malam tadi duk godek2 barang2 dalam store terjumpa la 2 kasut ni...satu CLARKS dan satu lagi kasut ALAIN DELON...kasut CLARKS tu baru minggu lepas beli...tk sempat rasa pon sebab tk muat...tersalah saiz...saiz UK5 (kot la muat saiz 6-7 mesia)...rupanya kaki saya ni terlebih besar...hahahah...so saya nk let go pada harga yang saya beli jugak....RM170...retail price RM298...byk tu kurang..hehe..kasut ni sample shoes and tak pernah pakai lagi...memang cantik sungguh...nama dia DOUBLE DATE...jgn tak tau kasut pon ade mcm2 nama...hehehehe




CLARKS DOUBLE DATE - RM170.00
SOLD, TQ ZIELA


satu lagi kasut saya beli ialah kasut office...kununnya nak bergaya la kan...time2 meeting dgn CEO ka?...uh...orang lasak cam saya ni mana reti nak ayu-ayu...last skali tak pakai langsung..sekali ja pakai tu pon kat ofis...tk bwk jalan kuar ofis pon...sian kasut ni tk merasa cahaya matahari dia...hehehehe...kasut ni besar sket size...tk sure bape 7 ke 8...tp yang penting ade tulis 40..saya yakin sapa pakai size 7 mesti muat kasut ni...tk calar sket pon lagi...beli hari tu RM100 plus...tp saya nak let go at RM30 ja...




ALAIN DELON LADY SHOES- RM30.00

kalau sape2 berminat dgn mana2 kasut ni boleh la contact saya yer....tq.

No comments:

Post a Comment